marți, 28 aprilie 2009

Desăvârşíre fragmentată


As fi vrut sa ma schimb, dar nu am pentru cine.
Asa ca raman cum sunt. Sunt bine!
Am hotarat sa ma pierd in gand cu riscul de a innebuni. Realitatea unica este compusa din oameni care nu viseaza, iar cei ce viseaza sunt deja nebuni si marginalizati de real.

Culmea ar fi sa ma trezesc.
Dar de ce as face asta ?
STIU! Fac astfel incat voi sa fiti "problema" , iar universul mi-l dedic mie.
M-am schimbat.Punct.
In fond, am realizat ca lumea nu e atat de rea precum e de proasta. Incerc sa indur, sa profit si sa ma distrez. Uneori regret... alteori imi zic ca daca as regreta asta ar fi singurul fapt de ce as cadea.
Respecta ! Daca vrei sa fi ridicat.
Imi urmez visele , mental. Aici timpul nu exista , decat umile ceasuri. De fapt eu sunt timpul, eu sunt aer, eu sunt focul si pamantul , eu sunt apa , eu sunt viata ... eu sunt om !

M-am simtit ca o rama in carlig , dar acum...
Sunt o floare in mijlocul campului , iar voi infloriti odata cu mine.

---Valuri de ganduri si spuma de lumina.

Opreste oceanul sa ajunga la mal. Opreste viata sa ajunga la sfarsit. Opreste momentul aceasta pentru tine. Imposibil.

"Trasez o linie intre realitate si imaginar incercand sa evit parchetul, da..da..d...a!" Reusisem.

Un comentariu:

green elf spunea...

sincer? impresionant. genul de post care te face sa reflectezi un pic asupra multitudinii de intelesuri pe care le ascunde.