sâmbătă, 23 august 2008

Spre noi



dacă as călători în spaţiu cu viteza luminii ?
doar ca sa te găsesc
am vorbit cu luna,
dar ea mă tot luminează
iar marea se da în valuri si m-a cuprins de un picior

si ai putea sa mă iei în braţe.

asta doar dacă mă lasă nisipul sa ajung la tine.
as putea sa mă las pe spate , iar scoicile mă vor ghida...

...spre mine ?

spre noi.

cu peştii cum rămîne.

ai uitat ? au luat plasa
întru final au scăpat
si ne-au inconjurat zambind spre luna.
ar putea fi un vis, un fragment de vis distins.

4 comentarii:

Anonim spunea...

si cand luna va face legamant
dinspre cer, pierduta spre pamant
si tunetele vor ceda
incet-ti voi stinge inima.
:D

Anonim spunea...

Propunere parteneriat!

Salut,

Am placerea sa te anunt ca am lansat un forum de discutii si informare destinat locuitorilor orasului Constanta. Forumul este realizat sub forma unui ghid informativ ce are la baza un forum cu discutii pe teme diverse din toate domeniile interesante.
Propunerea mea este de a promova atat blogul tau in cadrul forumului cat si forumul in cadrul blogului, un parteneriat din care consider ca are toata lumea de castigat.

Daca te intereseaza, adresa forumului este http://www.constantaforum.ro.
Pentru mai multe detalii: contact@constantaforum.ro.

Numai bine,
Adi.

PS: Nu am gasit o adresa de mail asa ca am postat aici.

neuronu spunea...

@offtopic

Trupa ShowTime te invita la stand-up comedy

Marti, 23 septembrie, ora 20 hai si tu cu prietenii tai in Enjoy Caffe (vis- a- vis de Tearu Fantasio) sa vezi un spectacol cu mult umor, fara inhibitii, fara cenzura in care lucrurile se spun “pe bune” si sa razi asa cum nu ai mai facut-o de mult.

Atentie! Spectacol cu limbaj explicit!
Accesul interzis pudicilor si celor sub 16 ani!“

P.S. Scuze pt offtopic

Anonim spunea...

nimic nou? :(