joi, 5 iunie 2008

Pentru tine: Eu !


Iti trebuie timp sa cunosti un om , si uneori rabdare. Nu trebuie sa il intelegi prost sau bine, trebuie sa il intelegi asa cum e.


O persoana care nu a avut timp sa ma cunoasca, ii scriu aceste cuvinte:



Sunt mai putin vorbaret.

Sunt usor timid.

Sunt respectuos cu cei care ma respecta.

Sunt lipsit de mofturi.

Sunt intelegator.

Sunt increzator.

Imi place sa privesc in ochi, imi place sa ascult fara sa judec, imi place sa cred ca totul e posibil.

Nu imi place sa mint, imi place sa glumesc, imi place sa fac lumea sa se simta bine.

Imi place sa o iau razna, dar nu singur. Imi place sa am multi prieteni.

Sunt iubaret. Ma atasez repede, iar uneori incerc sa nu ma exteriorizez.

Imi plac fetele .

Urasc sa fiu mintit fara scop cu intentie proasta.

Urasc orice tip de manele, si muzica proasta.

Imi place sa vorbesc despre muzica de calitate.

Imi place sa impart cunostinte.

Urasc sa mi-se zica ce simt, pentru ca de fiecare data nu au dreptate.

Urasc sa fac dupa cum vrea o persoana fara sa stie ce se intampla in sufletul meu.

Imi plac oamenii destepti, imi plac oamenii care stiu ce vor.

Nu-mi place sa fiu trist, nu vreau sa intristez.

Imi place sa joc tenis.

Imi place marea pe timp de iarna.

Urasc nisipul in tenisi si in slip.

Imi place sa dorm intr-un pat tare cu o perna mica.

Imi place sa fiu in centrul atentiei, chiar daca ma rusinez.

Nu imi place laptele si nici cafeaua.

Nu imi place Coca-Cola.

Imi place ceaiul cald si rece.

Nu imi place ketchup pe pizza.

Imi place carnea de pui.

Imi place sa fac gratar.

Imi place sa fac mancare.

Imi place ciocolata de capsuni, imi place inghetata, imi plac gogosile de la tara. Urasc sa mananc peste.

Imi place albastru, rosu , alb si negru. Urasc roz.

Imi place sa vad un film bun. Imi plac filmele romanesti. Urasc filmele de actiune.

Nu imi place sa bat. Urasc sa dau in fete.

Nu imi place sa omor insecte. Nu imi place sa dau in animale.

Urasc florile si hainele date cadou.

Imi place sa cheltui bani pe lucruri importante. Imi plac lucrurile vechi.

Imi plac desenele animate clasice, imi trezesc amintiri.

Imi place sa imi aduc aminte de copilarie.

Imi plac glumele seci.

Imi plac diminetile la munte. Imi place sa scot aburi cand e rece afara.

Imi place sa calatoresc numai cu masina, fara griji.

Imi plac drumurile lungi si necunoscute.

Imi place inaltimea, dar mi-e frica de ea.

Urasc sa vad persoane mature plangand.

Urasc sa fiu singur.

Urasc sa uit.

Urasc despartirile, de orice tip.

Cunoaste-ma si crede-ma !

2 comentarii:

Anonim spunea...

cred ca ceva asemanator am vrut sa fac si eu odata pentru cineva apropiat tie...dar..mi s-a parut ca risc prea mult...am fost cam fraiera la momentul ala...acum e mult prea tarziu....acum prefer sa zbier in linistea-mi corodata....dar...anyway good 4 you....

lemonade spunea...

merita sa risti, si cu siguranta merita sa mergi pana la capat, neuitand de tine si de locul de unde ai plecat